Informationen zum Schulbesuch für geflüchtete Kinder und Jugendliche aus der Ukraine

22 kein PlatzEltern und Erziehungsberechtigte aus der Ukraine können sich ab sofort zu Fragen rund um das Thema Schulbesuch ihres Kindes bzw. ihrer Kinder an unsere Schule wenden. Für geflüchtete Kinder und Jugendliche wird eine sogenannte "Pädagogische Willkommensgruppe" eingerichtet, die voraussichtlich am Montag, 4.04.2022 startet. Sie bietet ein strukturiertes Angebot und eine teilweise Integration in unsere Klassen.

Wenn Sie Interesse an einer Anmeldung am Werdenfels-Gymnasium haben, kontaktieren Sie bitte unseren stellv. Schulleiter, StD Martin Lohmann, über das Sekretariat. Er wird dann einen Gesprächstermin vereinbaren.

Christoph Hagenauer
Schulleiter des Werdenfels-Gymnasiums

Werdenfels-Gymnasium
Wettersteinstr. 30
82467 Garmisch-Partenkirchen
Fax: 08821-76980

Інформація пр22 kein Platzо відвідуваність шкіл дітьми-біженцями та молоддю з України

Батьки та опікуни з України тепер можуть звертатися до нашої школи з питаннями про відвідування школи їхньою дитиною чи дітьми. Для дітей та молоді з числа біженців буде створено так звану "Педагогічну вітальну групу", яка розпочне свою роботу в понеділок, 4 квітня 2022 року. Вона пропонує структуровану програму та часткову інтеграцію до наших занять. Додаткову інформацію від Міністерства освіти можна знайти за адресою: Педагогічні вітальні групи для біженців з України (bayern.de).

Якщо ви зацікавлені у вступі до гімназії Верденфельс, будь ласка, зв'яжіться з нашим заступником директора, паном Мартіном Лорман, через нашого секретаря. Після цього він призначить Вам зустріч.

З найкращими побажаннями

Крістоф Хагенауер